Onze laatste pleisterplaats: Miranda Hotsprings

30 maart 2016 - Miranda, Nieuw-Zeeland

Na vier weken rondreizen in het prachtige Nieuw Zeeland  zijn we nu aan het herpakken van de koffers. Vanmorgen eerst nog even rondgekeken op onze prachtige camping in Thames noord. Een camping midden in de natuur compleet met orchideeën en vlindertuin. In Thames hebben we een goudmijn  bekeken. Volgend jaar, wanneer de mijn 150 jaar bestaat willen de vrijwilligers het machinepark weer helemaal laten draaien. We kregen daar een heel interessante rondleiding.

Omdat het opnieuw prachtig weer was nog weer lekker genoten aan het strand en als toetje naar de hete baden van Miranda  Hotsprings.

Nu dus alles weer proberen om in de koffers te krijgen en dan morgen naar Auckland waar we de auto weer moeten inleveren en dan rond 1 uur ( NZ tijd) naar Auckland airport om rond  4 uur  het luchtruim te kiezen richting Sydney, daar een stop van ongeveer 4 uur, vervolgens naar  Abu  Dhabi, daar  3,5 uur wachten en dan naar Amsterdam.

Hy guys see you in Holland!